.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین وزراي معين براي پيگيري مصوبات سفر

وزير اقتصاد و دارايي گفت: از سوي رئيس جمهور وزراي هيئت دولت به عنوان وزراي معين استان‌هاي مختلف براي پيگيري مصوبات هيئت دولت در استان‌هاي مختلف تعيين شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، شمس‌الدين حسيني در مراسم افتتاح پست 20/63 برق شهداي شهرستان قائمشهر با بيان اينكه وزاري معين براي پيگيري مصوبات هيئت دولت به صورت مستمر به استان‌هاي مختلف سفر مي‌كنند، اظهار داشت: وزاري معين روند اجراي اين مصوبات را به اطلاع هيئت دولت مي‌رسانند.
وي به عنوان وزير معين استان مازندران با اشاره به اينكه سفرهاي استاني به عنوان پيوند مردم و دولت به شمار مي‌رود، اظهار داشت: توان و شايستگي هيئت دولت در تمامي مناطق كشور از طريق سفرهاي استاني به كار گرفته مي‌شود.
حسيني با بيان اينكه يكي از مهم‌ترين فوايد سفرهاي استاني آشنايي مسئولان كشوري با مناطق مختلف كشور و نيازهاي آنها است، تصريح كرد: در سفرهاي استاني تمام مناطق كشور قرابت بيشتري با دولت پيدا مي‌كردند.
وي با تاكيد بر اينكه رشد و شتاب اقتصادي پيش از توليد نياز به توسعه زيرساخت‌ها دارد، اظهار داشت: بدون توسعه زيرساخت‌ها توليد ميسر نمي‌شود.
وزير اقتصاد با بيان اينكه بخش انرژي به صورت خاص به عنوان يكي از حوزه‌هاي توسعه زيربنايي ملاك قرار دارد، افزود: دست يافتن به رشد هشت درصدي برنامه پنجم توسعه نياز به توسعه زيرساخت‌ها دارد.
وي با اشاره به اينكه ساخت و ايجاد پست‌هاي برق به دليل كمبود زمين و صرفه‌جويي در اين امر در اولويت قرار دارد، گفت: توليد و توزيع انرژي از نيازهاي كشور است و استفاده صحيح از آن نيز بايد مورد اهميت قرار گيرد.
حسيني گفت: بخشي از اتلاف انرژي در كشور به عدم كيفيت و كمبود امكانات و ظرفيت‌هاي پست‌هاي برق بازمي گردد.
وي افزود: به دنبال توسعه كشور توسعه ايستگاه‌ها و پست‌هاي برق به منظور كاهش مصرف انرژي مورد تأكيد است.
پست 20/63 برق شهداي شهرستان قائمشهر شامل سه پروژه ايستگاه 20/63كيلوولت، خط كابلي 63 كيلوولت و خطوط كابلي20كيلوولت با هزينه 78ميليارد و 809ميليارد ريال صبح امروز با حضور وزير اقتصاد و دارايي مورد بهره برداري قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.